VOLEU UN DINAR O VOLEU RESPECTE?
VOLEU UN DINAR O VOLEU RESPECTE?
Aquesta Quinzena de la Gent Gran, l’Associació Orient@-T no us demana que seieu a taula a esperar un homenatge. Us demanem que us aixequeu i agafeu el rotulador.
Estem farts de la "Divina Mediocritat" que nega les nostres caigudes i signa desestimacions des de la comoditat dels despatxos. Si tens coratge, si et sents un visionari de l'1,618, uneix-te a la nostra crida:
Identifica el perill.
Marca la desídia.
Reclama la teva dignitat.
No deixis que una llibreta buida o un dinar de cortesia et comprin el silenci. Som la generació que va aixecar aquest país i som la generació que l'auditarà fins que cada vorera sigui segura.
Fes-te Gent Gran Activa. Passa de l'1,013 al 1,618.

respecte és la moneda invisible
ResponEliminaHi ha qui ofereix un dinar.
Hi ha qui ofereix promeses.
Hi ha qui ofereix paraules.
Però el que realment alimenta una comunitat
és el respecte.
El respecte no es compra.
No es força.
No es mendica.
Es genera.
I quan una persona escolta, compleix, comparteix, ajuda i honra els altres…
genera confiança.
I la confiança és energia social.
Respecte 100 = 100 BITCony
Perquè cada acte de respecte:
multiplica reputació,
obre portes,
crea comunitat,
i deixa memòria positiva.
El futur no serà només econòmic.
Serà relacional.
I les noves monedes emocionals naixeran de:
la coherència,
la paraula donada,
la generositat,
i el respecte compartit.